ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

نازدونه مامان و بابا

دو ماهگی عروسک خانوم

1391/5/28 16:59
نویسنده : مامان زری
401 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز مامان سکینه و خاله زهره با دو وروجکش اومدن پیش مامان زری.اخه شما علوسک مامان قراره واکسن دوماهگی بزنین.من و بابا بردیمت مرکز بهداشت دلشوره و اظطراب از چشمامون مشخص بودناراحت.به بابا گفتم من نمیتونم لحظه واکسن زدنتو ببینم تو رو دادم دست بابا.تا حالا اینجوری گریه تو ندیده بودم یه جیغ بنفش کشیدی و بعدش به هق هق افتادی من سریع برداشتمت و رفتیم با بابا ماشین گردی تا عروسکم به خواب بری.خداروشکر این گریه اخر بود و اذیت نشدی.بابا میگفت دخترم صبورهچشمک

سارای من در دوماهگی

وزن 4700

قد 56

بگو ماشالله

سارا خانوم اولین عروسی رو در دوماهه زندگیش تجربه کرد

اینم عکسهایی از عروس کوچولو

سارا

نینی

عکس

پس این غذا چی شددددددد...................سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوی من
28 مرداد 91 17:53
وااااااااااااااااای این واقعا مثل عروسک میمونه


چقدر نازه
میشه من بخورمش

ممنون خاله جون بازم به ماسر بزن